Horadiz–Cəbrayıl–Zəngilan–Ağbənd yolunun tikintisi 95 % icra olunub – RƏSMİ

Baş səhifə

Bakı. Trend:

Azərbaycan və Türkiyə prezidentlərinin təməlini qoyduğu
Horadiz–Cəbrayıl–Zəngilan–Ağbənd avtomobil yolu (Zəngəzur dəhlizi)
strateji əhəmiyyətə malik olmaqla, regionda yeni iqtisadi,
nəqliyyat və kommunikasiya əlaqələrinin qurulmasına mühüm töhfə
verəcək.

Trend AAYDA-ya istinadən xəbər verir ki,
zunluğu 123,6 km olan əsas yolun tikintisi hazırda 95% səviyyəsində
tamamlanıb.

Texniki göstəricilər və layihənin xüsusiyyətləri

Zəngəzur dəhlizi layihəsi müasir standartlara və yüksək
keyfiyyət tələblərinə uyğun şəkildə inşa olunur. Layihənin ümumi
uzunluğu 149,9 km təşkil edir ki, bunun 123,6 km-i əsas yoldur.
Yolun texniki dərəcəsi 1B-dir, bu da yüksək sürətli və təhlükəsiz
hərəkətə imkan yaradır.

• Yolun eni: 14–21 metr
• Torpaq yatağının eni: 21,5–29,5 metr
• Hərəkət zolaqlarının sayı: 4–6

Bu göstəricilər nəqliyyatın rahat və fasiləsiz axını üçün
əlverişli şərait yaradır.

İnfrastruktur komponentləri

Layihə çərçivəsində aşağıdakı mühüm mühəndis qurğuları inşa
olunur:

• 260 dairəvi boru (ümumi uzunluğu 16 723 m)
• 55 düzbucaqlı boru (3 526 m)
• 55 alt keçid (3 781 m)
• 28 körpü (2 090 m)
• 8 yol qovşağı (26 336 m)
• 1 500 metr istinad divarı
• 3 tunel (ümumi uzunluğu 12 032 m)

Tikinti və istifadə olunan texnologiyalar

Yolun inşasında yüksək keyfiyyətli materiallardan və qabaqcıl
texnologiyalardan istifadə olunur. Torpaq yatağının hazırlanması,
layların sərilməsi və yol geyimi işləri əsasən tamamlanıb.

• Asfalt işləri: 950 000 m³
• Torpaq işlərinin ümumi həcmi: 61 386 373 m³




Bu göstəricilər yolun möhkəmliyini və uzunömürlülüyünü təmin
edən əsas faktorlardandır.

Tunellər və körpülər

Layihənin mühüm hissəsini təşkil edən tunellər üzrə işlər əsasən
yekunlaşıb:

• Tunel T1: Sol – 1 004,2 m | Sağ – 1 030,6 m
• Tunel T2: Sol – 1 809,5 m | Sağ – 1 838,5 m
• Tunel T3: Sol – 3 178 m | Sağ – 3 172 m

Bu tunellərdə qazma və püskürtmə beton işləri artıq
tamamlanıb.

Körpülərə gəldikdə, 28 körpüdən 22-nin tikintisi başa çatıb,
6-sında isə işlər davam etdirilir. Körpülərin 16-sı su ötürücü,
12-si isə yol ötürücüsüdür.

Bundan əlavə, 55 alt keçidin, 258 dairəvi və 47 düzbucaqlı
borunun tikintisi də artıq tamamlanıb.

Əhəmiyyəti və perspektivlər

Horadiz–Cəbrayıl–Zəngilan–Ağbənd avtomobil yolu,
Hacıqabul–Horadiz–Ağbənd–Zəngəzur dəhlizi magistralının bir hissəsi
kimi, Azərbaycanın digər bölgələrini Naxçıvan Muxtar Respublikası
ilə birləşdirmək baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır.

Bu layihə təkcə nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı deyil, həm
də regionda iqtisadi inteqrasiyanın sürətlənməsi, yeni ticarət
marşrutlarının formalaşması və strateji əməkdaşlığın möhkəmlənməsi
baxımından xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.

Yolun tam istismara verilməsi yaxın gələcəkdə region üçün yeni
iqtisadi və geosiyasi imkanlar yaradacaq.

Google

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir